آ
-
آموزش اخلاق
اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]
-
آموزش سنتی
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
آموزش عالی
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری پروژهمحور، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
-
آموزش مجازی
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
آموزش مجازی
رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همهگیری کووید-19: نقش واسطهگری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
ا
-
اثربخشی یادگیری الکترونیکی
عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگیهای یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
احساس تعلق به مدرسه
بررسی نقش نگرشهای والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانشآموزان به مدرسه: نقش واسطهای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
-
اختلال خواندن
بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
-
ادراک شایستگی
نقش واسطهگری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنشوری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]
-
ادراک محیط کلاس
نقش واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
-
ارزشیابی
شناسایی وضعیت مطلوب روشهای تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
-
اضطراب
رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همهگیری کووید-19: نقش واسطهگری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
-
اعتبارسنجی
وارسی پایایی و روایی پرسشنامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیمهای معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]
-
اعضای هیئت علمی
شناسایی وضعیت مطلوب روشهای تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
مدل ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطهای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
-
امید
فراتحلیل روابط مولفههای روانشناسی مثبتنگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
-
امید به تحصیل
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
-
امید به سودمندی دانشگاه
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
-
امید به کسب شایستگی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
-
امید به کسب فرصتها
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
-
امید به کسب مهارت زندگی
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
-
انضباط
واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانشآموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
-
انگیزش تحصیلی
بررسی نقش نگرشهای والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانشآموزان به مدرسه: نقش واسطهای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
-
انواع بار شناختی
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
ب
-
بحث معمامحور
اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]
پ
-
پدیدار شناسی هوسرلی
واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانشآموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
-
پرسشنامه یادگیری تیمی
وارسی پایایی و روایی پرسشنامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیمهای معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]
-
پرما
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روانشناختی بر جهتگیری آینده و خودشکوفایی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
ت
-
تئاتر مجادله
اثربخشی آموزش مهارت دیدگاهگیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
-
تابآوری
فراتحلیل روابط مولفههای روانشناسی مثبتنگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
-
تحصیلگریزی
تبیین علّی تحصیلگریزی دانشآموزان بر اساس ذهنآگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
-
تخلف انضباطی دانشجویان
نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیشبینی سلامت روان دانشجویان با سابقهی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
-
تربیت اخلاقی
اعتبارسنجی حلقهی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعهپسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
-
تعارض والد-فرزند
مدل ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطهای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
-
تفکر انتقادی
اعتبارسنجی حلقهی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعهپسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
-
تفکر خلاق
اعتبارسنجی حلقهی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعهپسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
-
تفکر مراقبتی
اعتبارسنجی حلقهی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعهپسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
-
توانمندسازی روانشناختی
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روانشناختی بر جهتگیری آینده و خودشکوفایی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
-
تیمهای معلمان
وارسی پایایی و روایی پرسشنامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیمهای معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]
ج
-
جهتگیری آینده
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روانشناختی بر جهتگیری آینده و خودشکوفایی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
ح
-
حافظه فعال کلامی
بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
-
حافظه فعال هیجانی
بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
-
حلقهی کندوکاو اخلاقی
اعتبارسنجی حلقهی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعهپسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
خ
-
خلاقیت اجتماعی
تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]
-
خودپنداره تحصیلی
تبیین علّی تحصیلگریزی دانشآموزان بر اساس ذهنآگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
-
خودتنظیمی تحصیلی
نقش واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
-
خودتنظیمی رفتاری
نقش واسطهگری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنشوری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]
-
خودشکوفایی
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روانشناختی بر جهتگیری آینده و خودشکوفایی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
-
خودکارآمدی
نقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه بین ذهنآگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]
-
خودکارآمدی اجتماعی
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطهی کنترل تلاشمند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
-
خوشبینی
فراتحلیل روابط مولفههای روانشناسی مثبتنگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
د
-
دانشآموزان
تبیین علّی تحصیلگریزی دانشآموزان بر اساس ذهنآگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
-
دانشآموزان دبستانی
واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانشآموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
-
دانشآموز منضبط
واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانشآموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
-
دانشجویان
شناسایی وضعیت مطلوب روشهای تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
-
درگیری تحصیلی
نقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه بین ذهنآگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]
-
دوره ابتدایی
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
دوره کارشناسی
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری پروژهمحور، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
-
دیدگاهگیری
اثربخشی آموزش مهارت دیدگاهگیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
ذ
-
ذهنآگاهی
نقش واسطهای خودکارآمدی در رابطه بین ذهنآگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]
-
ذهنآگاهی
تبیین علّی تحصیلگریزی دانشآموزان بر اساس ذهنآگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
ر
-
روش تدریس
شناسایی وضعیت مطلوب روشهای تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
س
-
سرزندگی تحصیلی
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطهی کنترل تلاشمند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
-
سلامت روان
نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیشبینی سلامت روان دانشجویان با سابقهی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
ش
-
شادکامی
فراتحلیل روابط مولفههای روانشناسی مثبتنگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
-
شایستگی اخلاقی
اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]
ص
-
صحت تنظیم
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
-
صحت نظارت
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
-
صفات شخصیت
نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیشبینی سلامت روان دانشجویان با سابقهی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
ع
-
عملکرد تحولی خانواده
نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیشبینی سلامت روان دانشجویان با سابقهی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل روابط مولفههای روانشناسی مثبتنگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
-
فضیلت بخشش
اثربخشی آموزش مهارت دیدگاهگیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
-
فضیلت قدردانی
اثربخشی آموزش مهارت دیدگاهگیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
ک
-
کرونا
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
کرونا
رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همهگیری کووید-19: نقش واسطهگری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
-
کفایت
رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همهگیری کووید-19: نقش واسطهگری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
-
کلاس پر ازدحام
بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاسهای پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشیکیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]
-
کنترل تلاشمند
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطهی کنترل تلاشمند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
-
کنشوری نوجوانان
نقش واسطهگری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنشوری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]
م
-
محرک نشانهای فراشناختی و هیجانی
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
-
مداخله
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روانشناختی بر جهتگیری آینده و خودشکوفایی دانشآموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
-
مدیریت کلاس
واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانشآموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
-
مدیریت کلاس
بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاسهای پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشیکیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]
-
مطالعه کیفی
تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]
-
معلم
تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالشهای تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
-
معلم دوره ابتدایی
تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]
-
مقابله
نقش واسطهای راهبردهای مقابلهای در رابطهی کنترل تلاشمند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان پایهی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
-
مهندسی عمران
شناسایی وضعیت مطلوب روشهای تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
ن
-
نسل جدید
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری پروژهمحور، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
-
نگرش به فناوری
رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همهگیری کووید-19: نقش واسطهگری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
-
نگرش معلم
بررسی نقش نگرشهای والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانشآموزان به مدرسه: نقش واسطهای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
-
نگرش والدین
بررسی نقش نگرشهای والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانشآموزان به مدرسه: نقش واسطهای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
-
نمویافتگی عاطفی
مدل ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطهای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
-
نوجوان دختر
مدل ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطهای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
-
نیازهای اساسی روانشناختی
نقش واسطهگری ارضای نیازهای اساسی روانشناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
و
-
ویژگیهای نسلی
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری پروژهمحور، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
ی
-
یاددهی
بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاسهای پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشیکیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]
-
یاددهی-یادگیری پروژهمحور
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری پروژهمحور، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
-
یادگیرنده
عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگیهای یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
یادگیری الکترونیکی
عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگیهای یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
-
یادگیری خودتنظیم
تأثیر محرکهای نشانهای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانشآموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد