نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش اخلاق اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]
  • آموزش سنتی تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • آموزش عالی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری پروژه‌‌محور، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
  • آموزش مجازی تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • آموزش مجازی رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19: نقش واسطه‌گری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]

ا

  • اثربخشی یادگیری الکترونیکی عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگی‌های یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • احساس تعلق به مدرسه بررسی نقش نگرش‌های والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانش‌آموزان به مدرسه: نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
  • اختلال خواندن بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
  • ادراک شایستگی نقش واسطه‌گری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنش‌وری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]
  • ادراک محیط کلاس نقش واسطه‌گری ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
  • ارزشیابی شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
  • اضطراب رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19: نقش واسطه‌گری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
  • اعتبارسنجی وارسی پایایی و روایی پرسش‌نامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیم‌های معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]
  • اعضای هیئت علمی شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
  • الگوهای ارتباطی خانواده مدل‌ ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطه‌ای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
  • امید فراتحلیل روابط مولفه‌های روان‌شناسی مثبت‌نگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
  • امید به تحصیل بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
  • امید به سودمندی دانشگاه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
  • امید به کسب شایستگی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
  • امید به کسب فرصت‌ها بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
  • امید به کسب مهارت‌ زندگی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به تحصیل (AHS): فرم دانشجویی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 247-274]
  • انضباط واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش‌آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • انگیزش تحصیلی بررسی نقش نگرش‌های والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانش‌آموزان به مدرسه: نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
  • انواع بار شناختی تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]

ب

  • بحث معمامحور اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]

پ

  • پدیدار شناسی هوسرلی واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش‌آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • پرسش‌نامه یادگیری تیمی وارسی پایایی و روایی پرسش‌نامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیم‌های معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]
  • پرما مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روان‎شناختی بر جهت‌گیری آینده و خودشکوفایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]

ت

  • تئاتر مجادله اثربخشی آموزش مهارت دیدگاه‌گیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
  • تاب‌آوری فراتحلیل روابط مولفه‌های روان‌شناسی مثبت‌نگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
  • تحصیل‌گریزی تبیین علّی تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان بر اساس ذهن‌آگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
  • تخلف انضباطی دانشجویان نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان با سابقه‌ی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]
  • تربیت اخلاقی اعتبارسنجی حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعه‌پسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
  • تعارض والد-فرزند مدل‌ ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطه‌ای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
  • تفکر انتقادی اعتبارسنجی حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعه‌پسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
  • تفکر خلاق اعتبارسنجی حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعه‌پسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
  • تفکر مراقبتی اعتبارسنجی حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعه‌پسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]
  • توانمندسازی روان‎شناختی مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روان‎شناختی بر جهت‌گیری آینده و خودشکوفایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
  • تیم‌های معلمان وارسی پایایی و روایی پرسش‌نامه یادگیری تیمی برسو و همکاران (2008) در تیم‌های معلمان دوره متوسطه دوم استان کردستان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 101-118]

ج

  • جهت‌گیری آینده مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روان‎شناختی بر جهت‌گیری آینده و خودشکوفایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]

ح

  • حافظه فعال کلامی بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
  • حافظه فعال هیجانی بررسی تأثیر مداخله حافظه فعال کلامی بر عملکرد حافظه فعال هیجانی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 163-180]
  • حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی اعتبارسنجی حلقه‌ی کندوکاو اخلاقی در تربیت اخلاقی دانشجویان و اثرسنجی آن بر میزان رفتارهای جامعه‌پسند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 119-151]

خ

  • خلاقیت اجتماعی تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]
  • خودپنداره تحصیلی تبیین علّی تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان بر اساس ذهن‌آگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
  • خودتنظیمی تحصیلی نقش واسطه‌گری ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]
  • خودتنظیمی رفتاری نقش واسطه‌گری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنش‌وری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]
  • خودشکوفایی مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روان‎شناختی بر جهت‌گیری آینده و خودشکوفایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
  • خودکارآمدی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]
  • خودکارآمدی اجتماعی نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه‌ی کنترل تلاش‌مند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
  • خوش‌بینی فراتحلیل روابط مولفه‌های روان‌شناسی مثبت‌نگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]

د

  • دانش‌آموزان تبیین علّی تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان بر اساس ذهن‌آگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]
  • دانش‌آموزان دبستانی واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش‌آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • دانش‌آموز منضبط واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش‌آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • دانشجویان شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]
  • درگیری تحصیلی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]
  • دوره ابتدایی تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • دوره کارشناسی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری پروژه‌‌محور، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
  • دیدگاه‌گیری اثربخشی آموزش مهارت دیدگاه‌گیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]

ذ

  • ذهن‌آگاهی نقش واسطه‌ای خودکارآمدی در رابطه بین ذهن‌آگاهی و درگیری تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 73-100]
  • ذهن‌آگاهی تبیین علّی تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان بر اساس ذهن‌آگاهی و خودپنداره تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 218-240]

ر

  • روش تدریس شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]

س

  • سرزندگی تحصیلی نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه‌ی کنترل تلاش‌مند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
  • سلامت ‌روان نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان با سابقه‌ی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]

ش

  • شادکامی فراتحلیل روابط مولفه‌های روان‌شناسی مثبت‌نگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
  • شایستگی اخلاقی اثربخشی روش آموزشی «بحث معمامحور» بر ارتقای شایستگی اخلاقی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 62-80]

ص

  • صحت تنظیم تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
  • صحت نظارت تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
  • صفات شخصیت نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان با سابقه‌ی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]

ع

  • عملکرد تحولی خانواده نقش صفات شخصیت و عملکرد تحولی خانواده در پیش‌بینی سلامت روان دانشجویان با سابقه‌ی تخلف انضباطی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 122-140]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل روابط مولفه‌های روان‌شناسی مثبت‌نگر و پیشرفت تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 152-173]
  • فضیلت بخشش اثربخشی آموزش مهارت دیدگاه‌گیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]
  • فضیلت قدردانی اثربخشی آموزش مهارت دیدگاه‌گیری با روش تئاتر مجادله بر ارتقای فضیلت بخشش و قدردانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-23]

ک

  • کرونا تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • کرونا رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19: نقش واسطه‌گری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
  • کفایت رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19: نقش واسطه‌گری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
  • کلاس پر ازدحام بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاس‌های پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشی‌کیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]
  • کنترل تلاش‌مند نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه‌ی کنترل تلاش‌مند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
  • کنش‌وری نوجوانان نقش واسطه‌گری فرایندهای خودتنظیمی رفتاری در رابطة بین ادراک شایستگی و کنش‌وری نوجوانان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 37-61]

م

  • محرک نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]
  • مداخله مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل پرما و توانمندسازی روان‎شناختی بر جهت‌گیری آینده و خودشکوفایی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 24-50]
  • مدیریت کلاس واکاوی تجارب معلمان مدارس ابتدایی از دانش‌آموز منضبط: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 228-246]
  • مدیریت کلاس بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاس‌های پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشی‌کیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]
  • مطالعه کیفی تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]
  • معلم تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های تغییر آموزش سنتی به آموزش مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-19]
  • معلم دوره ابتدایی تجربه معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر بر پرورش خلاقیت اجتماعی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 195-217]
  • مقابله نقش واسطه‌ای راهبردهای مقابله‌ای در رابطه‌ی کنترل تلاش‌مند با سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 174-194]
  • مهندسی عمران شناسایی وضعیت مطلوب روش‌های تدریس و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته مهندسی عمران از نگاه اعضای هیئت علمی و بررسی میزان تحقق از نگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 97-121]

ن

  • نسل جدید شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری پروژه‌‌محور، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
  • نگرش به فناوری رابطه نگرش معلمان به فناوری و سازگاری آنها با نخستین دوره آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19: نقش واسطه‌گری کفایت و اضطراب معلم نسبت به کاربرد فناوری در کلاس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 20-36]
  • نگرش معلم بررسی نقش نگرش‌های والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانش‌آموزان به مدرسه: نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
  • نگرش والدین بررسی نقش نگرش‌های والدین و معلمان به مدرسه در احساس تعلق دانش‌آموزان به مدرسه: نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 241-261]
  • نمویافتگی عاطفی مدل‌ ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطه‌ای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
  • نوجوان دختر مدل‌ ساختاری روابط بین الگوهای ارتباطی خانواده و نمویافتگی عاطفی در دختران نوجوان: نقش واسطه‌ای تعارض والد-فرزندی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 51-72]
  • نیازهای اساسی روان‌شناختی نقش واسطه‌گری ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی در رابطه بین ادراک از محیط کلاس و خودتنظیمی تحصیلی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 81-96]

و

  • ویژگی‌‌های نسلی شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری پروژه‌‌محور، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]

ی

  • یاددهی‌ بازنمایی تجربۀ یاددهی-یادگیری در کلاس‌های پر ازدحام از منظر معلمان: پژوهشی‌کیفی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 262-286]
  • یاددهی-یادگیری پروژه‌محور شناسایی و تبیین بایسته‌های راهبرد یاددهی-یادگیری پروژه‌‌محور، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان امروز [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 203-227]
  • یادگیرنده عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگی‌های یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • یادگیری الکترونیکی عوامل مؤثر بر اثربخشی یادگیری الکترونیکی: تحلیل پدیدار شناسانة ویژگی‌های یادگیرنده [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 181-202]
  • یادگیری خودتنظیم تأثیر محرک‌های نشانه‌ای فراشناختی و هیجانی بر صحت نظارت، صحت تنظیم و انواع بار شناختی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 141-162]